Sommerferie..!

Så er Sommerferien endelig i gang, for alle os skoleelever.
For mit vedkommende skal jeg til Østrig, Igles hedder stedet.
Ellers skal jeg bare slappe af, og nyde ikke at have lektier for.

Jeg håber i allesammen har læst mit seneste indlæg(http://lillekilde.blogspot.com/2010/06/dansk-nedtur-sommer-optur.html)
Der omhandler en masse fede sommerhits.

Ved du ikke hvad du skal lave i ferien? Skal du ikke på ferie? Så læs med!
  1. http://www.youtube.com/ er en genial side til at dræbe kedsomhed. Du kan sådan set finde en video om ALT! Hunde der står på Skate-Board, bil crashes, musik videoer, osv..
  2. Prøv og lav en blog som mig? det er nemt og gratis: www.blogspot.com
  3. Tag til stranden med alle de fede sommerhits (fra mit seneste indlæg)
  4. Spørg dog dine venner om de heller ikke skal på ferie, eller om de keder sig, du vil helt sikkert kunne finde nogen der er hjemme ;)
  5. Video-Aften! Inviter dine venner på video-aften.. Det er feeedt!
  6. Få lidt sol på din krop, ud i det blå, og dyrk noget sport!
Håber i allesammen får en GENIAL sommerferie!
Oliver Kildegaard

0 kommentarer:

Send en kommentar