Boldspils Stævne



Så var det tid til BoldspilsStævne på Særslevs fodboldbaner.
Morud, Søndersø, og Særslevs elever i 6 og 7 årgang, spillede hæftige kampe mod hinanden, i både fodbold og langbold.
Jeg spillede kun fodbold. Jeg var angriber i de første 2 kampe, og i den 3 kamp stod jeg inde på målet. Resultater blev følgende: Særslev 0-0 Søndersø, Særslev 1-3 Morud, Særslev 2-2 Morud. Desværre ingen vunde kampe, men en dejlig dag med mål, smil og tryllerier på banen.
Vinderen af 7. årgangs drenge fodboldturnering, var Morud (Desværre!)
Vinderen af 7. årgangs piger fodboldturnering, var Morud (Igen..)
Vinderen af 6. årgangs drenge fodboldturneing, var Søndersø (dem holder vi med når vi ikke spiller mod dem)
Vinderen af 6. årgangs piger fodboldturnering, var.. Jeg følte ikke med i pigernes turnering ^^ Men jeg tror at det var Morud (Ja, Morud igen)

Desværre var det, det sidste boldspilsstævne for os 7. klasser :(
Nu må man træne, så man kan få en plads på skolefodbold holdet!

Hold jer muntre derude, og husk at kigge under siden MUSIK, som lige er blevet opdateret.

3 kommentarer:

Cathrine Kristensen sagde ...

Jamen dog Oliver, det er virkelig skuffende og se, at I slet ikke kan vinde nogen kampe? :b Nej nej nej. Det er jo heller ikke alle der kan spille som F.C. København!

Cathrine Kristensen sagde ...

Husk at kommentere mine blogindlæg. ;)

Oliver Kildegaard sagde ...

Hehe, skal jeg nok :D

Send en kommentar