VM i sydafrika


God Aften læsere.

Som i alle sammen ved er VM godt i gang nu. Jeg har som mange andre set rigtig mange kampe.
Dejligt at se Danmark spille igen, kan jeg sige med en hel nation bag ryggen.
Men når Danmark ikke spiller, kan man jo følge Argentina, Spanien, Portugal, England, Italien.. Og jeg kunne blive ved, da de spiller -efter min mening, det bedste fodbold i verden.

Vis du ikke interessere dig for fodbold, er der sikkert en masse andre ting som du intressere dig for, som musik, film og gadgets.. Det vil jeg også skrive en masse om.

Men dette indlæg er skrevet til de mange danske fodbold-elskere.


Indtil videre har det efter min mening været et godt VM. Gode mål, Aggresion, Fight og Målfejringer! Men der er dog også skuffelser. Så som Frankrig.. Hvad sker der? Anelka bliver sendt hjem, 2-0 nederlag til mexico, dårligt spil.. Jeg kunne blive ved.
Jeg forstår dog bare ikke hvordan et hold med så mange stjerne-spillere kan spille så -for at sige det mildt, ringe!
Men lad os nu glemme alt det dårlige, der er trodsalt også gode ting!
Portugal "rullede" Nord Korea med 7-0!! 7-0, nej jeg lyver ikke.
Efter min mening var det bedste ved den kamp, de mange mål, hurtigt spil og allerbedst: "Christiano Ronaldo". Godt nok kan jeg ikke fordrage hans attitude, men kig på hans spil.. Måske han skulle skifte navn til Christiano Troldmand? Han kan ihvertfald noget magi med den bold! Og så fik endelig scoret efter så mange landskampe for Portugal uden mål.
Kigger man på Spanien, vil mange tænke: "Hvad sker der lige? Taber mod Swietz!". Men lige nu sidder jeg og ser Spanien-Honduras, og jeg kan godt hilse at sige at Spanien spiller som aldrig før!
1-0 ved David Villa, genialt mål! Men der kunne mindst have stået 15-0.. Spanien har ihvertfald rystet det pinelige nederlag mod Swietz af sig.
Jeg vil selvfølgelig skrive flere indlæg om VM efterhånden som det skrider frem.

Forsat god Fodbold-Aften!

Oliver K.

1 kommentarer:

Frederik Lambrecht sagde ...

Ser egentlig kun fodbold, når det er de kære danskere som er på banen. Men så ser jeg det til gengæld også. Synes det er fedt at se danskerne spille VM, og især når det så går godt i en kamp og sådan. Men rigtig godt blogindlæg, Oliver - og mange gange tillykke med din blog! :-)

Send en kommentar