Goin’ to ØSTRIG

Så er det imorgen jeg skal til Østrig!
Hvis du ikke ved det endnu, så er jeg spejder(FDF)
Som du sikkert ved skal spejdere på lejre. Dette års “Lejer” er i Igles i Østrig.
Jeg skal sammen med mine spejder-venner sove i telt på et bjerg nær byen Innsbruck.
Vi skal bestige bjerget, gå i zoologiskhave(med bjørne og dens slags), bade i søer og på bytur!
Jeg glæder mig vildt meget, og dette korte indlæg var bare for at gøre opmærksom på at jeg IKKE blogger i den næste uges tid ;(

     
Hold jer muntre derude!
Oliver Kildegaard

2 kommentarer:

Cathrine Kristensen sagde ...

Jeg håber du får en rigtig god tur til Østrig Oliver og jeg glæder mig til du kommer hjem igen, så holder du forhåbentlig en hygge-aften. ;)

Cathrine Kristensen sagde ...

Jeg håber du får en rigtig god tur til Østrig Oliver og jeg glæder mig til du kommer hjem igen, så holder du forhåbentlig en hygge-aften. ;)

Send en kommentar